WallKertasKu

| | 0 comments




Antara Kita

| | 0 comments

Bila gaduh...




shout Button

| | 0 comments



Cinta ler sangaT!!

| | 0 comments

Cinta??
Zaman moden ni ada lagi ke? 
Cinta adam dan hawa?
Wujud lagi ke cinta sehidup semati?
atau sorang hidop sorang mati...
Ahh..persetankan je soal cinta..
Hari-hari dok kata cinta,
'Aku cinta Padamu'..
Perrghh...tu ayat tak boleh blah aku dgr!!
 Zaman Skang lebih kepada cinta TOL
tak tahu cinta TOL??
bukan Touch Our Lover???..
Cinta 'Touch n Go'...
'cinta sanggup wat ape je'
Tu la CINTA orang siber..dah abis canggih la konon...
Untung la, dapat tiket free ke neraka...

CINTA??
Ada yang soleh xnak sebab xencem, xkayo,
Tolak pinangan org 'Bajet miss world'
Letak 12k??
Memang cekek darah!!..
Jual anak jual body!!
Sampai anak tak laku2 lagi...
Kawenkan aje dengan Pak Haji...
Ingat boleh sedarkan diri,
Cinta tah kemana...
Diripun tak berpunya...

Cinta Online

| | 1 comments

Aku mencapai laptop kesayangku, dah hampir 4 tahun kau berhidup dengan aku. Kaulah pengubat saat sunyi aku. Menemani aku dengan simpanan cerita yang pelbagai. Penghibur harianku. Aku membukanya perlahan. Laman facebook pertama yang aku terjah. Al-maklum la laman yahoo messenger aku dah hampir setahun tidak aktif, bukan bermakna aku tak aktif ‘ym’ tapi bila guna laptop laman lain je yang aku terjah. Hampir setahun aku lenyap dari dunia chatting. Rindu dengan kekawan chatting yang menghiburkan hati. Aku mula menaip pantas. Jari-jemariku menari pantas di keyboard laptopku. Setiap hari pasti ada komen-komen dari teman. Tak lepas pandang juga komen dari kakak dan adikku yang juga ratu online. Jelaslah bukan aku seorang sahaja yang ratu online. ‘minah’ dua orang tu pun apa kurangnya. Walau sibuk macam manapun kami akan sentiasa melapangkan diri untuk membuka facebook. Kalau dulu aku selalu online tagged sekarang facebook pula. Sememangnya pentas global ni mengasyikkan dan menghanyutkan…

Aku dan Cinta

| | 4 comments

Aku tak terfikir itu adalah cinta, 
Hati aku memberontak menyatakan itu bukan cinta,


Aku rasa tertipu,,.
 Tapi hati aku terus memanggil namanya,
Aku mengambil satu langkah ke arahnya, mendorong selangkah lagi,
Haruskah Aku  mencintainya sedegil ini, perlukah aku menunggunya selama ini?

Walaupun begitu banyak sakit hati,
 aku tidak boleh membiarkan dirimu pergi,
Aku fikir harus ada hanya satu cinta, aku tidak terfikir hati aku akan berubah,

Cinta aku hanya untukmu, 
Sekarang aku akhirnya memberitahumu,
kau sinar dimataku, 
Terbang pergi jauh, namun kau tetap di hatiku.
Mengapa Aku harus mencintaimu sebegini, perlu menunggumu sederita ini,

Walaupun begitu banyak hatiku disakiti, 
Namun tidak rela dirimu pergi,
Aku fikir haruskah ada satu cinta, aku tidak berfikir hati aku akan berubah,

Hanya satu yang terucap dihatiku,
Aku mencintaimu...

Kadang-kadang cinta, 
tercetusnya air mata,
Walaupun sukar, aku mencintaimu,
Aku hanya ingin kau di sisiku
Aku masih harus mencintaimu, 
saya masih perlu menunggumu,


bibirku mungkin akan menipu, tapi hatiku tidak bisa menipu,
Itulah rahsia hatiku,
Aku mencintaimu...tanpa perlu kau tahu..

Novel & Cerpen Online

| | 0 comments

Hari ni layan novel n cerpen terbaru di penulisan2u...